Det känns som julafton

Det känns verkligen som rena rama julaftonen för mig idag. Kommer hem, hittar ett paket som innehåller 5 presentkort. Har fått 300 kr. Har även fått ett linne och en ny väska. Som om det inte vore nog har även min data sladd kommit nu. En lycklig dag för mig.

Jag har sammanställt att jag handlade julklappar för sammanlagt 1500 kr.
Jag måste ta mig till Ikea också för att inhandla några andra julklappar men jag får väl be mamma köra dit mig någon dag. Kan ju vara lite mysigt.




Idag har jag försökt mig på att vara snäll. Det har väl gått bra förutom att min lille bror inte lyssnar på mig men han spelar inte så stor roll. Hans present är beställt, lordis nya skiva och hans julklapp blir 2 biljetter till deras konsert. Mer än så har jag tyvär inte kommit på.

Imorgon ska jag och förhoppningsvis Ines shoppa i stan. Då måste jag köpa ännu fler julklappar, köpa minst en klänning tills på lördag och lite andra saker till mig.
Jag har ju endå kvar 4500 minst!

För på fredag ska jag bowla med min kusin och några grabbar.
På lördag blir det jul fest och grabb kväll för brorsan, som fyller 14 år på måndag.
På söndag firar släkten honom och jag ska även gå på bio.

Nej, nu ska jag göra lite mer arbete!
Ta mig en macka om ett tag också, då jag endast fick 4 köttbullar till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0