Flumm dag

Skola gick jätte bra och helt plötsligt var skoldagen slut! Jag vet vad min essä ska handla om. Ni får en ledtråd. Vampyrer! Det enda jobbiga var att jag höll på somna hela tiden.

Jag och Cicci åt på falafel kungen men det var inte gott så jag åt bara upp pommes friten innan vi åkte till Åhlens. Där handlade jag 2:a boken och gjorde reklam för den 1:a och alla har verkligen kollat på mig idag. Jag har skämt ut mig minst 4 gånger. Jag och Cicca flummade och det hände pinsamma saker. Jag ignorerade alla som försökte snacka med mig, jag orkade inte med sånt idag. Efter ett tag åkte Cicci hem och då kom Ines istället. För 1 timme sedan tog jag direkt bussen hem och nu är jag hemma. Jag somnar snart.

Fast jag ska försöka äta middag och vara vaken till 8 så kan jag sova efter det.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, knäpp tant bigtime xD



okej, jag var rädd att du valde mig för att jag var extrem inom det ämnet :S

hehe, jag ska göra mitt bästa ;D

2008-12-11 @ 19:26:00
URL: http://music4liife.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ah xD



hehe, okej vilken tur inte för att jag är särskilt extrem ^^

hoppas det :P

2008-12-11 @ 20:00:34
URL: http://music4liffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0