Hemmakväll

Jag är hemma efter en bra dag i skolan. Hela veckan har gått bra, jag känner mig glad i alla fall. Tyvär har jag fortfarande ont i halsen och hostan blir värre för varje sekund och min feber har verkligen blossat upp nu. Jag hann inte bowla med kusinen idag, det är verkligen synd. Men bäst att vara hemma och vila och läsa boken, jag har kommit halvvägs och kommer med all säkerhet läsa ut den ikväll!

Efter middagen ska jag och min låtsas pappa åka till affären. Då ska jag köpa godis eller något och hämta ut mitt paket från gina tricot. En mysig hemma kväll alltså.
Ikväll vankas det fest men det tar vi imorgon.

Maten är tydligen klar nu.
Ska gå ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0