Home at last

Idag vaknade jag först av alla( inte helt ovanligt! ). Vi låg och lyssnade på musik innan vi gick ner och åt mat. Jag råkade kränka Aztrid med flit så hon började snacka med bebis röst. Vi åt start med mjölk och drack oboy. Onyttigt men det är jullov, så vem bryr sig! Efter det tittade vi på tv och jag väntade på Gossip girl som jag missade igår eftersom jag var i haninge då. Efter det åkte jag hem. Mitt tåg gick inte, så vi fick ta ersättningsbuss. Irriterande och jag har äntligen kommit hem. Jag har blivit förkyld och nu ska jag dricka te tills det tar slut.


Kommentarer
Postat av: A.H motherfucker

"jag kränkte Aztrid med flit, så hon började prata bebis språk" I LOVE YOU DARLING <33333333

2008-12-28 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0