Inga mer läxor för ett tag

Idag var jag mycket aktiv. På matematiken gick vi igenom lite olika saker men eftersom läraren märkte att vi var okoncentrerade körde vi matte bingo. Efter det åt jag och Cicci, jul lunch och på textkommunikationen gjorde jag klart mitt arbete och skickade in det och skrev även loggboken och skickade in den. På svenskan skrev jag klart essän, även den skickades in. Det var dead line på alla uppgifter idag och nu är jag läxfri i några veckor.
 
Dessutom har vi tydligen studiedag samma vecka vi börjar på fredagen. Så vi får en extra lång helg. Inte illa!
Idag ska jag slappa och slå in Ciccis present. Tänkte dessutom läsa ut min bok.

Maten väntar.


Kommentarer
Postat av: Medya

Haha aaha x) Men länka lägenheten? :)

Vart ska du flytta till då :] Får man hälsa på då mån tro :>

2008-12-18 @ 18:53:51
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0