Ingen Spanien resa

Inget funkar. Jag har inte kunnat göra skolarbete och matematiken behöver jag inte träna på. Det kan jag som tur är redan men imorgon missar jag svenskan för då är det återigen dags för sjukhuset. Ser verkligen fram emot det... Eller inte!
Har tittat på Gossip girl och nu ska jag snart fortsätta läsa boken. Den är sjukt underbar och jag måste be morsan om pengar tills på onsdag och till endel saker. För jag har slarvat bort mitt kort eller glömt det hos pappa.

Måste gå lägga mig i någorlunda tidigt för att vända på dygnet igen den här veckan.

Ser fram emot lovet väldigt mycket!
Det blir inget Spanien eftersom jag är sjuk och inte vill resa pga det.
Min feber blir ju värre för varje dag liksom.

4 dagar kvar i skolan. ( för min del)



Kommentarer
Postat av: Medya

Krya på dig! Det är så äckligt irriterande när man är sjuk. Och speciellt om man ska till ett lux ställe. (:

2008-12-14 @ 21:33:03
URL: http://medyaa.blogg.se/
Postat av: Medya

Ja vi kan träffas :3! Hallå, vadå missfoster O.O I dont get it.

2008-12-15 @ 17:51:12
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0