Jag älskar dig jätte mycket och jag är en vampyr!

Ja, jag har tagit paus som sagt. Bilder på allt jag fick i jul klapp kommer imorgon. Bilder från gårdagen kommer senare idag.

Idag har jag och Aztrid gått på bio, inte bara en utan två gånger! Först såg vi yes man och andra gången Twilight och den gillade Aztrid. Minst sagt! Efter det åkte vi hem till mig och jag fick stå ut med att höra Aztrid tjata på att hon var kiss nödig! Väl hemma gick hon iväg och jag städa rummet och duschade innan vi åt middag, det blev 2 köttbullar och en prins korv. Vi har bakat och fotat lite och tittat på Harry potter 4.
Dessutom är Aztrid en vampyr! Mer får ni veta senare som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0