Jordgubbstårta och lekande

Alla gäster har gått nu. Det var roligt och jobbigt. Jag sprang runt i typ 4 timmar och lekte med mina syskon och min kusin. Roligt men endå jobbigt för ibland blev det bråk men jag lyckades dölja det för dem vuxna.
2 korv med bröd till lunch och en liten bit jordgubbstårta och en stor kopp te blev allt jag åt.
Jag ska försöka underhålla mig i 2 timmar innan det blir middag och sedan Gossip girl men det borde gå bra.
Kan tex läsa ut min bok och fortsätta på mitt reportage.

Den 17 december ska jag till Täby centrum och julhandla med några...
Så det blir att vara ledig den dagen.
Det blev bestämt idag när min faster var här, mycket nice.




Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: ojj låter inte bra :/ krya på dig :)

nej jag har läst en bok och ska väll skriva bok redovisning snart :D haha annars har jag bara chillat .

sj , vad har du gjort ?:)

2008-12-07 @ 17:17:50
URL: http://hannawithdreams.devote.se
Postat av: Hanna

sv : okej :)

Nattens Barn heter den ,en sjävlbiografi av Traci Lords , en förredetta porr sjärna :D ha

skulle igetnligen varit inne i fredags , men orkade inte läsa 260 sidor elelr nått i torsdags :D

Vad har du läst för bok ?

2008-12-07 @ 18:16:54
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0