Julklapps handling

Idag spenderades några timmar i Täby centrum. Jag handlade ungefär 12 julklappar för lite mer än 1200 kr. Det var tungt men det funkade. Emma mötte mig vid Täby centrum och vi åkte in till stan, där vi pratade ut om det som hänt. Det kändes skönt att få det gjort nu innan jul och några dagar innan lovet börjar. Tyvär var jag tvungen att åka hem ganska snabbt, då jag och morsan, inte helt ovanligt, bråkat. Jag slängde på telefonen och svarade inte och det resulterade i att jag inte fick middag. Ingen större förlust för mig, jag tog en skål flingor och mjölk och åt det samtidigt som jag gick runt i köket. Båda mina ben och armar har växtvärk. Ingen sömn inatt alltså.

Dagen var bra och jag tänkte slå in endel julklappar resten av kvällen och fortsätta läsa boken.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv , aaa :D nej det har jag inte :P

2008-12-18 @ 07:53:05
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0