Kanske dags att försöka sova

Jag är fortfarande vaken och kallsvettas just nu. Min hosta vill inte sluta och mitt vatten tog precis slut och jag vågar inte gå ner och hämta nytt ifall att någon skulle vakna. En aning jobbigt.

Min kväll har gått åt till att titta på tv och efter det kom morsan in och vi bråkade i typ 30 minuter och jag är irriterad! Efter det messade jag med Natta som jag gjort i princip sedan 18.30 och Aztrid och vi slutade messa 23.40 efter en massa sjuka samtals ämnen som tomten och så visade hon sin super smiley någonting. Mitt minne är inte världens bästa.



Ännu en failad photosshopad bild.
Det ser inte ut som mig på något sätt.
Ögonen är äckliga och färgen likaså.
Munnen är misshandlad eller något.

Vad tycker du om den här bilden, M?

Puss och God natt



Kommentarer
Postat av: N

Jag gillar bilden ;) <333333

2008-12-10 @ 07:57:21
Postat av: Medya

Jag är M så alla vet! Jag tycker dina ögon blev fett snygga och din ögonfärg är ju fett fin, gillar munnen med :)

2008-12-10 @ 20:44:50
URL: http://mezan01.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0