Lussebullar är gott...

Jag ska till skolan imorgon(!) och jag är glad, slipper vara hemma och tråka ihjäl. Dessutom känner jag mig aningen bättre fast det värker i mina revben just nu och jag ska inte vara med på gymnastiken imorgon men det gör inget. Jag slutar tidigt då och kan shoppa julklappar med någon. Äntligen kan jag då också köpa forstsättningen på Om jag kunde drömma.

Jag har photoshopat lite idag och failat. Jag vaknade vid 13 och åt lunch vid 16. Helt sjukt och ja vara vaken till 03 inatt och det är det längsta på flera månader. Jag har vänt dygnet och jag kommer ha problem med att komma upp imorgon. Jobbigt men det funkar.
Min brorsa var snäll och gav mig det som fanns kvar av hans lussebulle längd.
Mitt favorit te är slut men jag får handla det imorgon.
Har ju ändå mina 5000 att göra av med.

Till sist, min musiksmak idag har varit skum. Jag har lyssnat på allt från j-rock till svensk hip hop.
Min musikstil är väldigt varierad!




Kommentarer
Postat av: N

Din musikstil är bra :* <333

2008-12-10 @ 07:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0