Mamma väckte mig

Mamma väckte mig precis när jag somnat endast för att be mig lämna ner mitt pass. Så där rök min chans att få sova. Nu är jag pigg igen. Det suger oerhört mycket. Men jag ska till skolan imorgon endå och vara glad. Efter skolan får jag ju shoppa, det ser jag fram emot. Att ha varit hemma de 3 senaste dagarna har varit riktigt tråkigt.
Jag ska köpa fortsättningen på boken imorgon.

3 lektioner imorgon är allt jag behöver klara.
Svenska, textkommunikation och matematik b.
Det är inte mycket begärt.
Hoppas bara vi gör något vettigt på lektionerna!



Förlåt, men jag gillar bilden.
Det finns många minnen från den kvällen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är lugnt ;)

"Behöver ni hjälp?" xD många minnen...



Men jag vill veta, vad fick dig att välja mig? x)

2008-12-11 @ 18:59:49
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0