Min morgon

Jag blev väckt 06.00 efter 2 timmar och 40 minuters sömn. Jag gick ner och var äckligt trött och pratade med morsan. Hon bestämde sig för att jag fick vara hemma idag, mest för att jag inte skulle vara med på gympan och hon tyckte resten av lektionerna var onödiga och för att jag skulle få sova mer, vilket jag ändå inte gjorde. Jag gick in på data 06.15 och har hunnit äta frukost och precis kommit ut ur duschen. Jag har messat med Natta i över 2 timmar. Klockan är bara 09.20 typ och det suger för det betyder att det är flera timmar kvar innan posten kommer med mina paket!

Jag ska träna lite nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Du borde ta det lugnt gumman <33

Bli inte mer sjuk ;) <333

2008-12-10 @ 09:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0