Om jag kunde drömma




Jag har fortsatt med boken och läst i snart 1 timme. Snart måste jag tyvär gå och sova...
Nuförtiden måste jag sova 8 timmar för att känna mig en aning pigg.

Jag kan åtminstånde läsa 1 timme till men tiden bara rinner iväg känns det som.
Hanna har somnat trör jag för helt plötsligt slutade hon sms:a mig.
Ines svarar inte heller men jag tror pengarna på hennes mobil är slut.

Ja ja, jag tror inte jag hinner med bowlingen imorgon tyvär eftersom jag slutar vid den tiden jag ska vara där plus att jag måste köpa en julklapp tills på festen som är på lördag.
Hoppas bara mamma förstår det.
Det borde hon ju göra.

Nej, dags att läsa och njuta av mitt glas vatten.

Hörs imorgon...


Kommentarer
Postat av: N

Vi ses ikväll ;) <3333333

2008-12-05 @ 08:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0