Ont i kroppen

Jag vaknade precis eller gick upp precis och det skulle jag inte gjort. Så fort jag stod upp kände jag mig yr och blev medveten om hur ont jag hade. Min mage värker av all hosta inatt, jag vaknade efter 1 timmes sömn och hostade i typ 1 timme. Mitt huvud värker och alla mina muskler gör ont och likaså mina lungor. Jag kan inte beskriva hur ont det gör men ont gör det verkligen!
Jag orkar inte ens stå upp tillräckligt länge för att hinna göra något att äta så det blir bara middag för min del idag.
Snart ska jag fortsätt sova.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv. ha tycker jag du ska :D

ht många böcker finsn det ?:P

2008-12-08 @ 16:27:17
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0