Ovärd skoldag!

Jag försov mig idag eftersom min hjärna är så inställd på att sova minst 8 timmar. Det betyder att jag vaknade 45 minuter innan vi började och klädde på mig och sprang till bussen på bara 5 minuter. Jag hann med sista direkt bussen och kom till skolan 15 minuter försenad. På idrotten var det teori och så kom Martin och snackade ett tag också. Vi fick på så sätt sluta 10 istället för 10.30. Jag och Cicci tyckte det var för tidigt för lunch så vi tog en promenad och gick till linkan 10.30, jag åt grillade smörgåsar, det var gott.

Vi gick tillbaks till skolan och letade upp textkommunikations läraren och fick veta att vår dead line blev uppskjuten tills nästa onsdag. Känns väldigt bra. På vägen tillbaks till skolan, köpte jag en chokladbit, jag unnade mig något hehe. Så gick vi in till data salen ett tag innan lektionen började. Vi gjorde ett test och typ skrev på papper sedan slutade vi 13.40. Ännu mera ovärt. Vi kunde fått ledigt istället.
Jag åkte in till stan och köpte en bok, några julklappar och en foundationpensel. Så nu är har jag slösat 398 kr på mig och 995 kr på julklappar till släkt och kompisar.

Jag kom precis i tid till min direkt buss mot Åkersberga och läste min nya bok, så det kändes som att jag åkte buss i 5 minuter. Väl hemma fick jag se att skolkatalogen och en massa presentkort kommit. Presentkort på h&m, kicks och din sko tex.


Dags att göra lite reportage arbete även om dead linen är uppskjuten, det känns skönt att ha det gjort sen!


Kommentarer
Postat av: Medya

Söndag har du glömt? :P

2008-12-03 @ 17:10:45
URL: http://medyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0