Robin b

Jag har sedan 20.00 suttit framför tv:n där nere för första gången på flera månader! I vanliga fall vill jag kolla på tv ensam men idag satt jag med familjen. Vi kollade självklart på Idol och tyvär tror jag att Robin åker fast jag röstar som en galning och det har även min mamma och Iza även gjort, det är dem som sagt det i alla fall.

Tänkte fortsätta läsa min bok fram tills de säger vem som åker ut.
Jag kommer vara nervös då men vet nästan med säkerhet vem som åker.
Min hosta blir värre men jag ska ta en kopp te nu fast mitt vaniljte är slut.
Så imorgon måste jag köpa nytt annars dör väl jag!

Idag eller imorgon kommer dessutom bilder på mig tagna idag och nästa vecka ska jag beställa min kamera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0