Slagit in julkappar

Jag har snackat lite med Cai på FB och sen har jag slagit in julklappar. Chockande nog är det bara 13 st och de har kostat mer än 3500. Det känns väldigt lite. Fast jag har å andra sidan inte handlat alla än. Det blir väl på måndag eller tisdag.

Imorgon blir det städ dag och så ska jag börja hänga kläder på min nya klädställning. Kanske möblera om också.
På söndag ska jag träffa Aztrid och Ulrika och Cai. Vi ska till haninge centrum och kolla på någon idol grejj.
Ska bli roligt.

Nu halvsover jag typ. Dags att stänga av datan...



Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: nån samsung skit :D ha .

vad önskar du dig i julklapp då ?:P

2008-12-20 @ 10:07:00
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0