Svimm och spyfärdig...

Jag kan inte sova. Jag kallsvettas och är yr. Om jag skulle ställa mig upp skulle jag utan tvekan falla ihop eller ännu värre svimma. Som tur är har jag vatten bredvid mig. Det verkar som att jag får vara vaken större delen av natten men det gör mig inget. Jag är ju ledig imorgon som sagt och kan gå upp nästan när jag vill.
Det är jobbigt att vara sjuk minst sagt.

Som tur är kommer N att få mig bättre på tisdag. Efter skolan ska nämligen han möta mig i stan så åker vi till täby och fikar och snackar i flera timmar och så går vi runt i butiker och har roligt.
Jag älskar verkligen den killen!
Mer än något annat.

Usch, snart kommer jag dö för att det är för varmt och jag vill bara spy men det är tydligen för mycket begärt...
Funderar på att ta en alvedon fast jag inte gillar det.




Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: aa det var den verkligen LÄS DEN !! :) Nattens barn heter den .

åhh det är twilight boken va ? var den bra ? haha gör det .

2008-12-08 @ 00:56:48
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0