Vaknade sent

Jag vaknade runt 11 efter nästan 12 timmars sömn och jag kunde ha sovit ännu längre. Tror tyvär jag är sjuk men nästa torsdag ändras det äntligen! Idag ska jag städa, träna lite och mysa. Kanske prata lite med N, har tagit en paus eftersom jag varit så trött och sjuk. Jag tänkte gå på jakt efter galgar till min kläd ställning, den är jätte fin och allt. Jag måste bara möblera om mitt rum på ett smart sett. Men jag har en ide fast då blir jag utan tv några dagar. Jag tänkte köpa en 26 tums platt tv på under jul rean.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: jag har inte fåt den en , eller jag har den hemma , men pappa bestämde sig för att jag inte skulle få deb förns julafton :S eller den 23 för vi skulle tydligen firs julafton hos pappa då :S wierd , i know :D

aha okk , gött :D

2008-12-20 @ 13:41:09
URL: http://hannawithdreams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0