Är jag den enda?

Det känns verkligen som att jag är den enda tjejen som gillar fotboll för alla jag känner typ hatar fotboll så kommer jag där och är helt galen i fotboll. Det känns lite konstigt men också roligt men då måste jag snacka med killar om fotboll och jag känner inte särskilt många killar heller som gillar fotboll så dt blir lite svårt. Man kan ju inte prata om fotboll med sig själv, vad skulle folk tycka om en då?!
Ne jag får väl prata fotboll med pappa, han och jag är experter på det och jag kan ibland mer än han kan och det är ganska otroligt eftersom han alltid brukar veta allting och jag blir alltid lika stolt när han vet någonting. Jag är stolt för att han kan väldigt mycket som man inte tror och det är väldigt bra, vi kan prata om det mesta men mest blir de väl fotboll och musik. Med mamma har jag däremot jätte stora problem att prata om saker och jag väljer därför att ingenting säga men hon brukar oftast tvinga ut mig saker men jag hittar oftast på något för att hon ska sluta fråga.
Hon är en jobbig typ som klistrar sig fast på en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0