Bra eller dålig dag?

Jag var i skolan, var lite najjs.
Åt kebab till lunch och det var väldigt gott förrutom att drickan alltid tar slut så himla fort, undra varför?!
Sedan har jag träffat min twin Sandra och vi har snackat, ätit, flummat och haft så roligt som man brukar ha med sin bästa vän.
Hon fick till och med gratis bröd på centralen som hon ska äta till frukost imorgon.
Men jag kan verkligen lita på henne no matter what, och det är så himla skönt.
Vi kommer få så himla roliga minnen och det har vi redan bby, älskar dej mer än allt annat! <333
Vi två klarar oss genom vad som helst!
Våran låt är också Alla som inte dansar är våldtäktsmän hihihi så nu vet ni det, vi  har typ diggat den hela dagen och Sandra spelade in en video till låten och jag var mästerfilmaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0