Det känns som att...

Allt i mitt liv är så hemsk men så är det egentligen inte alls men det låter som det. Men det finns små saker som gör att jag mår dåligt och dem sakerna blir det så himla stor grejj av och då förvärras det istället för att bli bättre.
Jag försöker förändra mig men det går inte så bra för jag får alltid en massa motgångar som jag inte orkar kämpa emot, jag har blivit svag både psykiskt och fysiskt, jag orkar inte med någonting förrutom skolan(kämpsar som bara den) och att va med kompisar annars är jag helt utslagen.
Det ska inte behöva vara så, jag är väl knappast den enda som behöver föändra sig eller?!
Jag har det bättre än många men det finns problem men jag erkänner inte alla för endel vill jag bara ha inom mig för annars skulle det bli för stor grejj av det hela och jag skulle bli ännu mer trött och orka ännu mindre.
För varje dag blir jag svagare och ibland går det upp men så nästa dag går det ner igen och allt blir som vanligt.
Jag hatar det, så nu ska jag åtminstånde försöka även om jag misslyckas 1000 gånger ska jag fortsätta försöka ända tills det faktist funkar om det nu någon gång bli så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0