Eftermiddagen

Jag har hållit på och redigerat med min film och det går ju bra kan man säga. Jag har dessutom lyssnar på A vain attempt hela tiden, dem är verkligen bäst, älskar dem så himla mycket!
Sedan åt jag middag, ungsstektfalukorv och potatismos vilket var väldigt gott även om det inte är så gott med ost på falukorv.
Jag har varit inne lite på bilddagboken och playahead och sedan har jag också prata med Isa och vi ska nog träffas imorgon men vi får se vad mamma säger. Måste också be mamma att sätta in pengarna på mitt konto för det har hon förmodligen glömt att göra.
Nu tittar jag lite på simpsons men jag väntar på fotbollen och jag vet inte vilken match jag ska se, det blir nog Lyon-Manchester united.
Mamma har bakat en blåbärspaj också och om jag känner för det så tarjag mig en bit.
Nu ska jag gå ner ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0