Fixat allting nu

Jag gick runt hemma och väntade på det perfekta tillfället att fråga pappa om jag fick åka in till stan och om Sandra fick sova över men det kom aldrig så jag fick tvinga mig själv att gå ner och fråga honom. Men när jag frågat så hade allt gått bra och han gick med på det, tur att det gick.
Nu är min helg räddad, ska in till stan imorgon och sedan ska jag och Sandra ha tjockiskväll hos mig och bara mysa och på söndag ska jag till stan igen, annars smiter jag ut, nej skäms åsido.
Jag är så tråkig, lyssnar på musik och håller på somna så jag ska nog sova snart för jag ska ändå upp runt 8 tiden imorgon.


Älskar alla mina kompisar, ni betyder mycket för mig och utan er vet jag absolut inte vad jag skulle göra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0