Fukk allting

Japp,skolan suger! Va fan jag har aldrig sagt att jag är mobbad, damp, jag har börjat må dåligt igen och alla tror att det är pga av skolan.
Jag vet inte vad jag ska göra för ingen vill tro på mig  dem enda jag kan lite på är mina vänner utanför skolan. Jag litar inte på någon i skolan så nu tänker jag sluta bry mig och bara vara för mig själv, lika bra ju för alla är så himla snobbiga.
Jag har börjat vara dum mot mig själv igen, äter inte,sover inte och förstör för mig själv men det är bra att mina kompisar finns där och stödjer mig och bara ett fåtal förstår verkligen mig,tack. Men jag har itne berättat allt om mig, om jag gjorde det skulle nog folk förstå hur mitt liv hittils har varit men eftersom bara ett fåtal personer vet om det så tror alla att jag har småproblem men nej jag kan berätta att så är det inte!
Jag längtade tillbaks till skolan ända tills för några minuter sen, nu kommer jag hata skolan för alltid och inget kan få mig att ändra den punkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0