God dagens

Den här dagen har varit bra! Jag gick upp 7 och åt mackor och sminkade mig mindre än vanligt men det blev väldigt fint tycker jag och så blev mitt hår också bra. Hade på mig min Liverpool tröja, svarta jeans, ett nitbälte och typ inget mer som utom underkläder och ytterkläder dårå.
På bussen var dt mer folk än vanligt och jag blev skrämd av det för så brukar det ju aldrig va så klart man blir chockad.
I skolan gick allt bra och på sista lektionen, webbdesign så blev jag klar mycket fort så jag fick tänka lite på nästa uppgift så jag vet hur jag ska göra. Det ska nog gå bra.
Så var det dags för lunch och jag åt indiskt, så himla gott. Åkte hem och tog lite bilder på vägen för att tiden gick så långsamt.
Nu väntar jag på att simpsons ska börja och sedan ska jag fortsätta med filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0