God kväll

Så nu har jag äntligen kommit hem ifrån allting.
Jag gick upp som vanligt och fick ta med 2 dubbel mackor till skolan och jag somnade så klart på bussen och var jätte trött. När jag kom till skolan hade jag mer tid än vanligt så jag sminkade mig och det tg hela 20 minuter den här gången.
Så hade vi medieproduktion och jag gjorde inte mycket eftersom det inte finns mycket att göra men jag lyssnade på musik och tog det lite lugnt.
Efter det var det dagför engelska och det var ganska tråkigt, vi fick diskutera väldigt mycket och det är så himla uttråkande men det gick. Nu var det bara matte kvar och också det gick väldigt bra och jag ska snart göra lite matte innan jag ska se Liverpool-Inter och såklart heja på mitt kära Liverpool.
Men så slutade skolan och jag och min kompis gick och åt lunch, det blev pannkakor och gissa vad jag fick till middag?!
Jo, pannkakor men det gör inget, det är ju gott.
Men jag kom som sagt nyss hem och är snart död.
Juste jag har köpt en ny kajal också, är överlycklig för det fanns inte mycket kvar på den andra.
Nu ska jag göra lite matte och vara duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0