Hata,hata,hata!

Asså damp, jag hatar mamma, jag fick bara 800 kr för att min fukking skola är så himla cepe, hatar allt som har med den att göra eller inte men jag hatar mycket!
Sen har jag också berättat att jag har hur svårt som helst att säga något inför klassen men nej det ska vi bota säger alla men det kommer inte gå, inse det nån gång!
Jag får också en massa bilder när jag blundar och framför allt när jag lutar min nacke bakåt och jag mår så himla dåligt då.
Dessutom är jag jätte mörkrädd och det är nog inte många som vet om det, men jag får de mest konstigaste fantasierna när det  är mörkt och det stör mig till tusen.
Idag fick man nästan ingen lunch för att min så kallade kompis skulle göra något med sin grupp, palla vara så, jag dampar!
Men jag har haft lite kul idag, var bland annat i haninge, men fett läskigt när man är den enda som är emo!
Skolan gick väl bra, jag lekte papparazzi och det var najjs...
Jag har också köpt en ny hårspray, glädje för mig! Det är den 3:e hårsprayen inom loppet av 2 veckor, jag använder mycket hårspray kan jag ju säga, för att mitt hår inte ska vara så jätte fail.
Sedan köpte jag också lite saker tills imorgon så att jag klarar skolan, man blir ju hungrig typ 8 eftersom man äter klockan 6. Nu har jag fått tillbaks mina matproblem och det tog typ 40 minuter att äta en liten macka, varför är det så svårt för mig?!
Mitt självförtroende suger och jag kan inte göra något åt det för jag har för mycket som jag måste ändra på och det går inte för att så himla många saker händer på en och samma gång.

Kommentarer
Postat av: mm

mm visst, ge dej nu, du förstör för alla andra i klassen genom dina jävla i-lands problem som du låssas finns, så sluta säg att du är mobbad så kanske vi slipper kännas oss helt efterblivna och stämmningen blir bara sämre

2008-02-26 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0