Hatar morgnar

Man går upp och känner sig trött men glad av någon anledning men så kommer ens mamma och gör en hur arg som det bara går. Hatar verkligen att mamma måste komma och tjata det verkar som att hon tror att jag inte kan göra något och om hon tror det kan jag bara säga detsamma om henne, hon kan ingenting, bara en massa tråkiga och töntiga saker.
Sedan äter man och hon verkligen måste kolla för hon tror inte att jag äter, vad är det för fel på henne om jag inte åt skulle väl jag bli smalare va fan, hon får faktist tänka innan hon säger något.
Men nu har jag varit hemme ensam i snart 2 timmar och ska snart ta bussen mot stan och äta innan skolan börjar.
Jag har sminkat mig, det blev jätte fint, fixat mitt hår,klätt på mig,packat saker till skolan,laddat  min mp3,kamera och mobil,städat en anning och druckit äcklig juice men mandarin och det är inte gott.
Dessutom har jag lyssnat på musik på hög nivå, det är skönt att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0