hejhej

Nu har jag lyssnat på musik ett par timmar och chattat på playahead och bilddagboken. Jag ska snart sova och måste bara berätta hur min dag varit.
Jag var i skolan, hade engelska, redovisning måste säga att det gick bra men min röst ville inte göra som jag ville, pinsamt men det är okej.
Sedan hade jag matematik och samhälle.
Efter det åt jag lunch, som jag gjort de senaste dagarna blev det 2 mackor, 2 mandariner och en yoghurt.
Åkte till Sandras skola och hängde med henne, hon får mig att må bra.
Vi åkte till stan och blev lite deppiga så nu har jag fixat så att vi ska ha en tjockiskväll hemma hos mig på lördag för jag vill att hon ska må bra. Hon och jag är väldigt bra vänner nu och det vill jag ska fortsätta. Du betyder mycket för mig och att se dig deppig är hemsk, jag finns alltid här för dig! Älskar dig och det vet du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0