Hemma

Igår skrev jag inte för att jag var i stan.
Jag gick upp och åt frukost framför tv:n och hade det mys och tittade på simpsons och åt flingor med mjölk ich 2 korvbröd för det fanns inget annat bröd hemma.
Innan frukosten hade jag sminkat mich klätt på mig och så gick jag till bussen. Resan gick snabbare än ränkat så jag fram 1 timme innan jag skulle möta min kompis men så mötte jag henne och hela dan var helt förvirrande men rolig och jag fick nya kompisar och jag var typ med olika personer hela tiden men så åkte jag och min kompis hem till henne för jag skulle sova hos henne och vi åt mat, var jätte gott och kollade sen på melodifestivalen och åt chips och drack lite cola.
Så somnade vi typ lite efter 24.
Vaknade upp idag av att mobilen rang, min kompis och vi hade försovit oss så det blev bråttom men vi hann till tåget och kom till slut in till plattan. Jag var där till typ 15 och sedan åkte jag hem, gjorde min syssla, fick lite pengar av min brorsa som var från min farfar, åt middag och lade in nya bilder på bilddagboken och nu jag snart kolla på och se om det finns något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0