Hos pappa

Idag efter skolan åkte jag till Sandras skola och var där ett tag. Det var kul sedan åkte vi till stan lite snabbt men jag åkte hem efter typ 30 minuter och då åt jag mat.
Jag åt faktist mer än vad jag brukar äta ^^ och det är väl bra det.
Nu är jag inne på playahead och bilddagboken och lyssnar på musik och ska snart ner och fråga pappa om jag får åka till stan imorgon och om en kompis kan sova över imorgon.
Det finns inte så mycket att säga förrutom att jag känner mig en anning trött och blir väldigt irriterad på mina små syskon som alltid måste hålla på.
De får mig att bli helt galen och jag vill inte ha dem i närheten!
Ska kolla om det finns något roligt att kolla på så ska jag vänta på att Sandra loggar in på bilddagboken eller msn så jag kan prata med henne om imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0