Idag och igår

Jag har varit i stan både idag och igår. Jag var i stan från 11-21 igår och var hemma hos Sandra en sabbis och så åkte vi hem till min pappa på kvällen där vi kollade på film och hade en tjockiskväll. Hon gick och la sig 4 och jag tp 5 och sedan gick jag upp 7 för jag kunde inte sova.
Idag var vi inne i stan lite snabt men det fanns nästan inga inne men endel fanns det såklart.
Jag åkte hem och blev lättad för jag hade burit på min laptop hela dagen och det var inte skönt för min axel kan jag säga.
Jag är både glad och ledsen idag. Några saker jag inte vill berätta men det är anledningarna till att jag är glad. Anledningen till att jag är ledsen är att jag inte vill åka till Egypten men måste det, men jag har allvarligt talat ingen lust men jag ska prata med en person och se vad jag ska göra.
Just nu lyssnar jag på a vain attempt, de är så himla bra.
Snart ska jag gå och packa gympakläder tills imorgon och fixa mig så jag går och lägger mig i tid med tanke på att jag inte sovit ordentligt inatt.
Ska förmodligen läsa en bok också så jag blir lite avslappnad och kan somna i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0