illamående

Jag åkte till centrum för att handla lite och allt gick bra och jag kom in och skulle ta det jag skulle köpa. Jag stod vid en frys med glass och känner hur benen bara inte orkar stå längre så jag måste luta mig och ta stöd så att jag inte ramlar, jag mår illa men går runt lite lugnt i affären för att ingenting ska hända, så känner jag en svidande känsla från min arm men när jag kollar så är det inget där, vad är det som händer med mig tänker jag för mig själv. Jag struntar i att handla och åker istället hem och på vägen hem får jag än en gång ont i benen och kan knappt stå, jag blir paranoid och får en sprängande huvudvärk. Jag skyndar mig hem och då försvinner allting och jag mår bra.
Men jag gillar inte när det här händer och det kan hända i skolan och då blir jag typ helt frånvarande för att jag mår så dåligt och jag vet inte vad det är och det skrämmer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0