Inget...

Jag skulle fortsatt med filmen men nej jag orkade inte med det och så skulle jag kollat på fotboll ment blev för tråkigt för jag hejar ju inte på något av lagen. Mamma har inte lagt in pengarna och jag dmampar för om hon inte gör det snart så dör jag eller något sådant för imorgon behöver jag pengar!
Har precis borstat mina tänder och tagit bort sminket och packat klart allt som jag ska ha med mig till skolan imorgon. Nu har jag också fått en väldig hemsk smärta i halsen som inte går att beskriva.
Jag har lagt mina hårspray burkar på min teve så jag får hoppas att jag inte glömmer någon imorgon för då blir det problem för mig.
Jag lyssnar på musik och det gör jag typ hela tiden så det är inget nytt.
Börjar bli lite tröttare för varje minut som går men jag ska kolla på månförmörkelsen inatt/imorgon eller vad man nu ska kalla det och jag har ingen anning ifall om jag orkar gå upp då men jag ska försöka åtminstånde.

Hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0