juste

  • Förstör jag för er?!
    Vad är det ni inte fattar, jag har inget med det att göra!
    Det är snarare ni som förstör för mig men jag pallar inte bry mig och börja skolka igen för skolan förstör mitt liv helt.
    Men jag kommer börja stänga in mig själv och inte öppna mig för någon för när man gör det går den personen och snackar skit om en!
    Jag har också gjort illa mig själv men det är något jag inte vill berätta om för då tror folk verkligen att det är stora problem med en och att man vill ha uppmärksamhet men så är det inte.
    Att folk egentligen kan vara så elaka!

    Det finns saker som får mig att fortsätta kämpa


 

  • Kompisar
  • Familjen
  • Musiken hjälper mig mycket
  • Fotboll,det får mig alltid på glatt humör





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0