Lektion

Sitter på webbdesignen och har ingen anning om vad jag ska göra, har ätit en mandarin för annars kommer jag bli jätte hungrig.
Jag hoppas den här dagen kommer bli bra eller den kommer typ det, skolan kommer gå bra och sedan ska jag träffa Sandra lite snabbt och så ska jag åka hem till pappa, fast jag egentligen inte vill det!
Men jag ska fråga om jag får åka in till stan imorgon och det får jag nog och då kommer morgondagen bli bäst plus att jag ska kolla om Sandra får sova över så ska vi ha tjockiskväll, vi bestämde det igår för vi var lite deppiga ett tag men sedan gick det över.
Lektionen slutar först 10 och sedan har jag samhällskunskap i 2 timmar.
Men nu ska jag fortsätta ha så tråkigt som man kan ha och vänta på att lektionen tar slut.
Juste när jag kommer till pappa måste jag också fixa internet på min data för i veckan ominstalerrade jag datan så att den funkar som vanligt och det gick bra men då har jag inte kvar internet saken så det ska jag fixa när jag kommer dit och när mamma lämnar min data där.
Det ska nog gå bra, får vi hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0