Så himla smart man är då

Jag kunde inte hitta mitt schema igår så jag antog att vi började 08.00 men gymnastik borta i bromma hallarna. Så jag gick upp 05.30 och åt frukost och gick mot bussen som gick 06.26 och somnade såklart på bussen. Vaknar upp och tror att jag är vid Östra men nej såklart är jag vid humlegården och jag hinner precis ut innan bussen kör iväg, tack och lov annars hade det blivit pinsamt.
Tog 2:an mot slussen och sedan tunnelbana resten av vägen.
Kom fram och märkte att det var väldigt tomt, men jag tänkte att min klass redan hade börjat. För säkerthetsskull sms:ade jag min kompis och frågade när vi började. Hon skrev 08.30 och jag blev så arg, gått upp i onödan men jag gick snällt in i omklädningsrummet och sminkade mig och det blev fint, inte fail som det brukar bli. Jag hade ännu mer tid så jag bytte om till gymnastik kläderna och fixade mitt hår som blev riktigt snyggt, första gången på länge.
Det var jätte roligt på gympan och det var jobbigt, I like that!
Resten av skoldagen var rolig.
Till lunch fick det bli 2 ciabatta och 2 yoghurtar, jag var svimmfärdig så jag orkade inte köpa något annat.

Jag kom hem runt 18 och gick in på datan och det första jag gjorde var att sätta på a vain attempt, det är min drog för tillfället.
Loggade också in på playahead och bilddagboken och laddade upp nya bilder.
Till middag blev det qinnoa,tror det stavas så, quorn och bröd om man ville ha men jag mådde dåligt så jag ska ta en macka senare och imorgon ska jag ta med en macka för jag blir så hungrig annars.
Nu ska jag  göra lite läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0