Skola och stan

Idag var sista dagen innan lovet började och då går ju tiden extra långsamt och det var så nu också. Men webbdesignen var rolig, vi fick jobba med flash, det var ganska kul eftersom jag kunde en del från början. Samhällskunskapen var också rolig, som den brukar men min lärare typ kommenterade att skrivit på min hnd och det står, Torres,Liverpool och han typ hatar Torres så jag blev sur men det var nog på skojj.
Sedan åt jag mat, macka,bulle och cola och det var gott så åkte jag till haninge. Gick runt där i hela 50 minuter och åkte därefter till stan och tog foton när jag var i haninge också.
Träffade en del på stan, först alba och ebba och vi gick till donken och åt och sen kom några andra in och jag och nicole åkte till väsby och hämtade min kompis emma. Vi åkte in igen, jag och emma gick runtoch när vi var klara had köpt 2 par byxor och ett nitbälte och fått en flytande eyeliner av henne, ippi vad jag blev glad. Åkte hem och nu är jag här och lyssnar på musik och dricker vatten och äter digistive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0