Tappat orken

Det är så att varje dag när jag tänkt att jag ska skriva i min blogg så tappar jag lusten och struntar i att skriva men idag bestämde jag mig för att jag måste skriva och nu gör jag det. Har kommit ut ur duschen och klätt på mig och tagit ego bilder som vanligt och lyssnar på Silverstein och chattar och jag ska förhoppningsvis träffa Sandra imorgon också. Jag har nämligen träffat henne i tisdags och idag och idag var vi på hennes skola så vi hann inte åka till plattan men vi var där igår med några andra.
Imorgon ska hon i alla fall få sina choklad flingor som hon vill ha, jag glömde ta med dem idag, glömsk som jag är.
I skolan går det väldigt bra och jag kämpar och gör mitt bästa och jag tror det har gått framåt. Men jag har märkt att jag är lite väl pratglad och lite väl egoistisk men det ska det bli ändring på men om någon inte pratar måste jag prata för jag klarar helt enkelt inte av tystnad, det är ju hemsk.
Jag mår så bra man kan må och det är inte ofta jag mår så här bra men jag gör det i alla fall och det känns väldigt skönt.
Nu ska jag fundera på om jag ska ta lite glass eller om jag ska strunta i det.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej Celina! Så roligt att läsa att du mår bra. Jag tycker det låter fantastiskt att du har blivit pratglad och tror inte alls att du är särskilt egoistisk! ;) Du är värd att må superduper bra, så jag hoppas känslan håller i sig.
Kattis

2008-02-07 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0