Tjabba

Nu är jag här igen då, har precis kommit upp från duschen och har kätt på mig och fixat mig så jag kan sova eller jag måste borsta mina täner men det är inga problem.
Var lite snbbt i Åkersberga centrum runt 20.45 och köpt en dricka och tuggummi och såg en kille som va emo och jag blev förrvirrad och gick därifrån och när jag kommer ut från affären är han kvar men han springer till några fjortisar som förmodligen är hompisasr och jag tänker bara bläää, för dem såg inte ut att vara direkt snälla men men man ska ju inte dömma på utseéndet när man inte vet hur dem är på insidan, det kan vara så att dem är jätte snälla.
Men så åkte jag hem, jag hade på mig mina nya byxor, det svarta paret och mina nitbälten, det ena var nytt som sagt. Dem var trånga så jag gick typ som en hip hop kille, såg fett skumt ut.
Jag ska snart borsta mina tänder och snart sova för imorgon ska jag upp 8 så jag hinner fixa mig för jag ska träffa Ulrika 11.40 vid östra så åker vi till plattan och sen kommer  Isa så då är jag med henne o sen kommer alla andra så ska jag sova öer hos Ulrika så jag kom på att jagmåste packa nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0