Vart är du?

Jag sitter här och väntar på att pappa ska komma så att jag kan åka in till stan men han kommer aldrig. Han har varit borta i snart över 2 timmar och är ännu inte hemma och jag får panik för jag ska ta 10.28 tåget och om jag inte hinner med det kommer jag missa min kompis och då kommer vi få ett problem till för hon har inte pengar på sin mobil och jag har typ inga pengar på min så då måste vi leta efter varandra. Eller så ber jag henne gå av i väsby och vänta på mig. Det gör jag!
Men att han inte kommit än känns helt konstigt för jag måste ju dra och blir bara nervös över att han aldrig kommer.
Hatar när det blir så här!
Han får faktist hålla tiden som alla andra gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0