Vill att allt ska vara bra

Nej jag kommer inte få mina pengar föräns jag håller alla regler typ och det stör mig. Jag försöker ändra på mig men jag får ingen hjälp så klart att man ger upp och inte fortsätter att kämpa. Det är alltid jag som får skäll och alla bara skyller på mig hela tiden så då är det lite svårt att ändra sig om alla bara är emot en.
Jag vill att allt hemma ska vara bra men det går bara inte och jag har försökt men det är alltid någon som blir sur på mig så jag har nästan gett upp hoppet om en lyckllig familj. Jag mår bra utanför mitt hem men när jag kommer in är det som att alla bara tjatar på mig och det gör att jag bir arg och inte orkar vara snäll, jag kan va ganska dryg och egoistisk i skolan också men hemma gör jag det jag vill inte vad någon säger åt mig att göra.
Ibland vill jag bara bo ensam så att jag slapp allt tjat och bråk! Jag mår jätte dåligt av bråk och är rädd för det på grund av en massa saker som hänt genom mitt liv dels hemma och på fritiden som jag absolut inte tänker berätta om och det finns en massa saker min familj inte vet om men som har hänt mig och det har påverkat mig me jag skulle aldrig kunna ta ett så stortstså att jag skulle berätta allting för dem, det skulle helt enkelt inte gå. Så jag håller allting inom mig men jag lovar att snart kommer jag bli tvungen att berätta det för någon för jagmår inte bra av att bära runt på allting inom mig, det förstör mig och mitt liv.
Varför måste allt vara svårt och fortsätta bli svårare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0