Mina skor

image107

Ni ser att jag har strukit över med svart penna på mina skor men det är bara bild på ena. Jag har hela tiden tänkt ta bort det men jag har antingen inte tid eller så glömmer jag bort det.
Men imorgon innan jag far till skolan ska jag se om jag kan få bort det.
Jag ska också få nya skor eller flera tror jag varav ett par som jag köper själv.
Jag är den i familjen som har flest skor typ 12 par men endel måste jag leta rätt på för dem har bara försvunnit sådär.
Har alltid älskat skor men jag använder oftast bara ett par och i det här fallt är det dem på bilden för dem är båd fina och sköna.
När jag köper skor ska jag köpa ett par converse till men vet ännu inte i vilken färg.
Nån som har förslag på en färg?

Är som sagt glad på alla sätt och därför är jag skrivglad och pratglad och villig att göra mycket jag annars inte orkar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0