Alla bara säger massa saker

Alla kompisar säger alltid att man kan ringa när som helst att man kan prata med den om vad som helst och när som helst men det blir aldrig så. Jag berättar inte allt för någon för jag är väl antagligen för rädd att bli dömd, folk dömer en så himla mycket och snabbt. Jag har bara sagt enstaka saker till mina kompisar och det känns egentligen inte som att jag har någon som jag kan säga allt till fast jag vet att det finns dem. Jag antar att jag är lite för rädd för att våga berätta vissa saker och det är lite små jobbigt och jag måste nog bli bättre på det. Det känns som att någon saknas i mitt liv, någon som jag kan vara med nästan varje dag och när jag hade Sandra hade jag alltid någon att vara med men nu träffar jag inte kompisar så ofta, jag orkar inte eller så har man inte tid, jag prioriterar mig själv men jag saknar en sådan person. Det känns tomt även om jag har en massa kompisar. Jag känner mig avundsjuk på alla som har en sådan kompis. Nu känner jag mig väldigt dryg och elak men jag menar inget elakt mot mina kompisar för ni vet att ni betyder!
Känns bara som att jag måste hitta en ny kompis för just nu vill jag helst inte snacka med någon för jag vet endå bara vad som händer, folk snackar skit om en och så är allt förstört. Jag tror jag kan ha hittat den perfekta personen för det! Det finns så mycket som tynger mig men jag kan inte berätta.

Idag såg jag två gamla kompisar i väsby och jag kan säga att jag saknar dem för dem var allt för mig och vi brukade alltid shoppa och ha kul men jag ska försöka ta kontakt med dem igen. Jag känner att jag måste det.
Det finns några kompisar jag bråkat med som jag måste ta upp kontakten med men allt känns jobbigt nu för jag har precis bestämt mig för att ta paus från allt ett tag.

Jag är glad och så men det finns något i mitt liv som saknas och jag har ju allt jag vill egentligen men jag vill väl ha mer än det. Jag är ganska krävande och vill alltid ha som jag vill och jag brukar alltid få som jag vill. Det är bra men det har sina nackdelar. Jag måste hitta nya kompisar som verkligen kommer finnas kvar vid min sida no mather what!
Jag är glad för de kompisar jag redan har. Fast det finns ingen som gått igenom allt jag gått igenom!



Kommentarer
Postat av: emma

Jag förstår vad du menar. Jag saknar oxå den där personen som man kan dela allt med och som man kan vara/ ringa till hela tiden. Som du vet så var jag lite avundsjuk på dig och Sandra.

Jag vet att du inte menar något illa och jag hoppas att vi kan bli ännu bättre vänner än vad vi är :*

Men jag tycker om dig ändå ;D <3

2008-07-17 @ 08:41:29
URL: http://music4liife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0