Älskar er

Jag älskar er Agrin och Medya, ni är verkligen riktiga vänner <3

Tack för att ni gjorde min dag värd, jag älskar er mest!




Medya <333



Agrin <333



Jag och Agrin ( allmänt fail bild på mig )


Vet att vi inte träffats många gånger, bara 3 faktist men jag har fått mycket bättre kontakt med er än med många andra och ni vet väldigt mycket om mig och ni förstår verkligen, puss på er.
Ni är speciella för mig, glöm aldrig det!
Hoppas vi träffas många
gånger under den
här sommaren
kompisar.
Puss

Off topic

Men jag kan tillägga att jag hatar mig själv, jag är så himla dum och otroligt osmart!
Jag hatar att vara mig. Du var ju speciell älskling men nu är du borta. Varför ska jag förstöra allting, jag orkar inte mer, du vet så mycket om mig och du har hjält mig genom mina svåra tider och nu är du borta.
Förlåt, jag vill inte leva utan dig, jag kan inte. Du fick mig att må bra.
Jag vill gå tillbaks i tiden och ändra allting. Jag vill att det ska vara som förrut.
Jag älskar dig, vet du det?
Jag menar det, du betyder otroligt mycket.
Jag vill att du ska finnas här för mig igen.
Jag är dum, elak, dryg, osmart, jag förtjänar att dö för det jag gjort. Det tycker väl du antagligen också, förlåt.
Jag vill dö men skulle inte få göra det, tyvär.
Jag är ledsen för det gånger jag sårat dig, förlåt, jag menar det, det kommer från mitt hjärta.
Du är underbar det är inte bara något jag känner.
Snälla låt mig inte få lida mer.
Jag får tårar i ögonen varje gång jag tänker på dig och våra minnen, fan hur kunde jag vara så dum.
Jag sabbade det igen, jag vill bara försvinna.
Förlåt men jag vet inte om jag orkar mer.
Jag är ledsen.
Jag vill inget längre.
Har ingen livslust.
Tiden börjar ta slut.
Kom tillbaks eller så dör jag.
Ditt val.


Jag får inte må bra, jag gör det när jag är med kompisar men sedan försvinner allting, när man sitter på tågen och alla blänger på en och tror man är sjuk bara för att man råkar sticka ut lite från mängden.
Det suger att Sverige inte är som Spanien, där är alla så himla vänliga. Jag flyttar dit om mindre än 2 år.

Jag låtsas vara glad för ingen märker endå om man fejkar. Vilken bra skådis man är då. Tyvär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0