Bad

Jippie, jag har badat i poolen nu eller jag har precis duschat efter att ha kommit upp från poolen. Jag och alla andra barn badade i drygt 1 timme det var varmt och jag drunknade nästan för att Linus gjorde skyhöga vågor, blev nästan stycken av getingar och slog i mina ben och skärde upp dem på något vasst på botten men det var endå mysigt och roligt. Det bästa är väl att jag har blivit mera brun nu och klockan var endå efter 4 så jag ska bada alla dagar som jag kan och ganska länge så blir jag mer brun.
Plus att jag är ren och luktar gott nu.
Snart blir det middag och ikväll lite skräck film tillsammans med jordgubbar och glass.
Juste lite tidigare idag åt jag, mamma och Jasmine upp ett paket jordgubbar på mindre än 2 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0