Barnvakt

Jag blev väckt av Alva runt 08.00 och vi låg och tittade på tv innan vi gick in och väckte Elias. Vi gick ner och åt frukost och tittade på sommarlovsmorgon eftersom dem gillar det och jag har inget emot det. Vi tog glass efter ett tag och har borstat tänderna och nu sitter jag och Alva i mitt rum medans Elias gick över till våra grannar.

Mitt hår är ljusare idag än vad det såg ut att vara igår men snart blir det färgat ljus brunt.
Jag sitter här och lyssnar på Jonas brothers.
Snart ska jag fixa mig lite mer, kanske sminka mig också om jag orkar.
Läste nyss ett mess från Sara som jag fick igår precis när jag hade somnat.
Hon är så gullig och nu när jag tänker efter måste vi ha känt varandra i 1 år nästan.
Jag hoppas verkligen jag får åka till henne, då måste hon och jag fira det.


Min mobil är ganska bra batteriet har hållt i 3 dagar utan att jag behöver ladda det och jag har fortfarande ganska mycket batteri kvar. Det är bra.

Bild på mitt hår kommer senare för jag kom på att jag har min kamera sladd.


3 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0