Beställt kläder

Nu har jag beställt lite kläder från USA och det är mysigt, kläderna var väldigt fina och ganska billiga också för den delen. Sammanlagt kostade det runt 1000 kronor och det är värt det. Snart får jag faktist be mamma ta och lägga in mina pengar på mitt konto. Hon gör det alltid så himla sent. I veckan ska jag också köpa min fina kamera. Jag kan bara säga att jag längtar efter att få ta fina bilder. Så ska jag också köpa lite saker från Ikea och fixa mitt rum och så var det väl allt som behövs nu. Snart ska jag också köpa en ny laptop eftersom det verkligen behövs men det är inte lika viktigt som det andra. Juste en Iphone står också på min köplista eftersom min nya mobil såklart inte heller funkar får man köpa en som verkligen gör det. Jag kommer lägga ner några tusenlappar på nya saker som är värda det.



Nästa månad kommer den här vara min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0